Případné reklamace vyřídíme k vaší spokojenosti individuální dohodou s vámi a v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil příp. vady. Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit naší firmě. Za vady vzniklé přepravcem neručíme.
Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak.
Záruka se nevztahuje na:
a) vady vzniklé běžným používáním
b) nesprávným použitím výrobku
c) nesprávným skladováním u zákazníka
POSTUP PŘI REKLAMACI:
1) Informujte nás o reklamaci telefonicky, e-mailem, či písemně.
2) Zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu.
3) Do zásilky uveďte důvod reklamace, vaši adresu.
4) Okopírovaný doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě, případně stačí pouze číslo faktury.
Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku.
____________________________________________________________________________________________
Obchod (adresa pro reklamace)
Inkoust-do-tiskárny.cz
Obchodní centrum Amos - 1.patro
Komenského nám 1045/18
Třebíč 674 01
mail: obchod@inkoust-do-tiskarny.cz
tel.: 604 911 211
Reklamační formulář
Pokud jste zapomněli své přihlašovací údaje, můžete si je nechat poslat v sekci Zapomněli jste heslo?.
Pokud ještě nejste registrováni, zaregistrujte se v sekci Vytvořit nový účet.